Awww Chak v(^_^)v

My photo
Minah Kilang yg suka merempit... Suka berangan... suka makan.. suka melalak.. suka suka nak buat apa... suka hati and suka blur.. hihi yang penting Just be my self V(^_^)V
HOME TIPS PETUA MADAH SHARING

Monday, May 21, 2012

His Mr Liars ok!!

Assalamualaikum..

Post kali ni aku nk cerita about 1 guy pernah muncul dlm hidup..
Pendek cerita x payah la aku cita pasal guy tu and sbb apa aku n dia break off ...

Nak dipendekkan cerita aku follow blog  fience dia (skrng wife dia lah)hahahah  so aku tahulah
serba sikit pasal perkembangan dia hihihi (follow dlm diam)..

So everyday fience dia (actually wife la skrng hihi) update pasal persiapan weding..
update mcm gah je... nk itu ini... bunga itu ini tudung blablabla...
 but last tgok biasa je pon muahahah (mula nak mengutuks ni..)

Bila dah kahwin update plak pasal kebahgiaan dia.. (aku tumpang gembira diaorg dah bahagia)
So x kisahlahkan.. but tadi tetiba aku terbaca post wife dia update ade ex-gurl add fb hubby dia..
adoiyaii aku paham la dia of couse la jelos ko x payah la nk letak pic2 n marah awek tu plak..

Sbb apa aku ckp mcm tu?? Sbb hubby ko tu x leh dipercayaii!! PEMBOHONG,PENIPU!!
(huh marah beno aku ni)..

Tak pelah benda dah lepas aku doakan mereka bahagia smapai akhir hayat.. and u mr liars..
pls stop ur bad attitude.. kesian ur wife.. she really love u!!





P/s: terkenang kisah dia dan aku...

2 comments:

Terima kasih kepada anda yang comel dan hensem yang sudi meninggalkan comment.. nanti cheida on9 cheida approve dan balas balik ye.. in syaa allah... :)

Labels

10 (1) 10 perkara (1) 2013 (1) air tulang belakang (1) akad nikah (1) apex (1) Artis (1) B2B (7) B3:BR (3) battle royale (3) beadings (1) berkenalan (1) bertandang (1) bertunang (1) besday (1) bff (3) blogger (1) blogwalking (1) Bosan (8) cantik (5) carta 10. (2) cerewet (1) Cerpen (3) changes (1) Che Ta (1) Che Ta dengan Zain (1) chewi (1) coklat (1) Dong Xinyi (1) dslr (2) e-day (2) e-day.dilema (1) emosi (1) engagement (2) engineering (1) facebook (1) GA (1) gadis (1) gelabah (1) gembira (6) geram. (1) girls (1) good luck (1) Gosip (1) Gossip (1) guest book (1) guys (1) hantaran (2) hasil kerja (2) hati-hati (1) henna (1) hilang (2) hormat (1) imback (1) info (2) insomnia (1) jalan2 (3) jambu (1) Kahwin (5) kamus (1) kegemaran (1) kehidupan (1) kejam (1) kemalangan (1) kematian (1) kenduri (1) kesayangan (2) kesihatan (1) keyboard warrior (1) kilang (2) komen (1) kondem (1) kopi pes (1) kosmo (1) kutuk (1) lamaran (1) leader (1) lelaki (1) libas (1) listen (1) loghat (1) maal hijrah (1) macam-macam (1) madah (11) makan2 (5) make up tunang (1) Malam berinai (1) mama (1) memory (5) meniru (1) menyampah (4) menyicah (1) MH370 (1) moments (1) motivasi (1) Mua (1) nikah (1) pantang (1) patung (1) pearl shawl (1) pedoman (3) pembohong (1) pengkhiran (1) penyamun (1) penyibuk (1) perccubaan (1) personaliti (1) petua (2) photo props (1) photograpy (3) potographer (1) pusat (1) quota (1) raya (2) ready (1) rempit (1) review (8) risiko (1) rojak (1) romantik (1) Safi (1) sagment (2) sahabat (1) sakit (9) salam (1) sayang (5) sedih (14) selendang (1) shaklee (2) sharing (27) shawl ciffon (1) sibuk (1) sifat (1) solat (1) steamboat (1) stres (1) sweet memory (2) tabah (1) tahun baru. (1) tak elok (1) teambuilding (1) tempahan tudung tunang (1) tensyen (4) terkejut (1) terlanjur (1) teruja (1) tips (1) tragedi (1) tudung (1) tudung nikah (1) tudung tunang (1) tugasan (3) Tunang (7) umur nabi (1) uncle gedek (1) untuk dia. (1) upsr (1) viel (1) vit C (1) Vote (1) wordless (6) work (1)