Awww Chak v(^_^)v

My photo
Minah Kilang yg suka merempit... Suka berangan... suka makan.. suka melalak.. suka suka nak buat apa... suka hati and suka blur.. hihi yang penting Just be my self V(^_^)V
HOME TIPS PETUA MADAH SHARING

Sunday, January 01, 2012

Good Bye 2011

   Setahun sudah berlalu maka bertambah lagi la angka usia kita.. allhamdulillah.. kita masih lagi diberi peluang untuk menikmati udara dimuka bumi allah..


    Sepanjang tahun 2011 bnyak kenangan pahit manis yg telah kita lalui...
ramai sahabat2 ku yg telah menamatkan zaman bujang, melangkah ke alam pertunangan dan bakal @ sudah bergelar ibu dan bapa.. tahniah aku ucapkan... 




 Dan x lupa juga pada yg kehilngan insan tersayang takhziah ku ucapkan.. sama-samalah kita menghadiahkan al-fatihah buat mereka.. semoga roh mereka ditempatkan bersama org yang beriman Amin~..










Tahun 2011 mengajar aku erti sebuah kehidupan yg sebenar.. banyak perkara yg aku lalui meski pun aku tersenyum namum di hati hanya tuhan yg tahu...


Alhamdullilah kehidupan aku pada tahun 2011 berjalan lancar.. meskipon tidak sempurna seperti insan lain namun aku bersyukur kerana allah memberi aku kesempatan bersama ibuku yg tersayang selepas tragedi hitam pada 26 november 2010....


  Aku percaya rezeki ada dimana2... nikmat allah kurniakan tak putus2.. begitu juga bala yg diturunkan.. menguji kita akan kealpaan dan kelalain kita terhadap dirinya...


    Aku tertarik akan post seorang kawan ku di FB wall.. "saya tak pernah berazam tetapi saya selalu merancang" nice post for me.. yup!! i never have dream but im always plan whatever i want it.. i try to get it.. but not all what we plan will be done.. dan aku percaya tuhan merancang sesuatu yg lebih baik buat kita 

And the last things is welcome 2012... the end of the world..




 aku akhiri rentetan kali ini dngan video ini buat permulaan tahun baru ini...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kepada anda yang comel dan hensem yang sudi meninggalkan comment.. nanti cheida on9 cheida approve dan balas balik ye.. in syaa allah... :)

Labels

10 (1) 10 perkara (1) 2013 (1) air tulang belakang (1) akad nikah (1) apex (1) Artis (1) B2B (7) B3:BR (3) battle royale (3) beadings (1) berkenalan (1) bertandang (1) bertunang (1) besday (1) bff (3) blogger (1) blogwalking (1) Bosan (8) cantik (5) carta 10. (2) cerewet (1) Cerpen (3) changes (1) Che Ta (1) Che Ta dengan Zain (1) chewi (1) coklat (1) Dong Xinyi (1) dslr (2) e-day (2) e-day.dilema (1) emosi (1) engagement (2) engineering (1) facebook (1) GA (1) gadis (1) gelabah (1) gembira (6) geram. (1) girls (1) good luck (1) Gosip (1) Gossip (1) guest book (1) guys (1) hantaran (2) hasil kerja (2) hati-hati (1) henna (1) hilang (2) hormat (1) imback (1) info (2) insomnia (1) jalan2 (3) jambu (1) Kahwin (5) kamus (1) kegemaran (1) kehidupan (1) kejam (1) kemalangan (1) kematian (1) kenduri (1) kesayangan (2) kesihatan (1) keyboard warrior (1) kilang (2) komen (1) kondem (1) kopi pes (1) kosmo (1) kutuk (1) lamaran (1) leader (1) lelaki (1) libas (1) listen (1) loghat (1) maal hijrah (1) macam-macam (1) madah (11) makan2 (5) make up tunang (1) Malam berinai (1) mama (1) memory (5) meniru (1) menyampah (4) menyicah (1) MH370 (1) moments (1) motivasi (1) Mua (1) nikah (1) pantang (1) patung (1) pearl shawl (1) pedoman (3) pembohong (1) pengkhiran (1) penyamun (1) penyibuk (1) perccubaan (1) personaliti (1) petua (2) photo props (1) photograpy (3) potographer (1) pusat (1) quota (1) raya (2) ready (1) rempit (1) review (8) risiko (1) rojak (1) romantik (1) Safi (1) sagment (2) sahabat (1) sakit (9) salam (1) sayang (5) sedih (14) selendang (1) shaklee (2) sharing (27) shawl ciffon (1) sibuk (1) sifat (1) solat (1) steamboat (1) stres (1) sweet memory (2) tabah (1) tahun baru. (1) tak elok (1) teambuilding (1) tempahan tudung tunang (1) tensyen (4) terkejut (1) terlanjur (1) teruja (1) tips (1) tragedi (1) tudung (1) tudung nikah (1) tudung tunang (1) tugasan (3) Tunang (7) umur nabi (1) uncle gedek (1) untuk dia. (1) upsr (1) viel (1) vit C (1) Vote (1) wordless (6) work (1)